Gå til hovedinnhold Gå til søkesiden
Finanstilsynet
Søk i nettstedet
Forside >
Nyhetsarkiv >
Tilsynsrapport - Nextcall AS

Tilsynsrapport - Nextcall AS

Tilsynsrapport

Publisert: 27. april 2022
Sist endret: 6. september 2022

Tilsynsrapporten oppsummerer dokumentbasert tilsyn hos Nextcall AS, som tilbyr callcenter-tjenester. Tilsynet omfattet foretakets rutiner for oppringing til skyldnere av forfalte fakturakrav (telefoninkasso). Tilsynet avdekket at styret og daglig leder i begrenset grad hadde dokumentert tilstrekkelig risikostyring og internkontroll når det gjaldt utøvelsen av inkassovirksomheten. Finanstilsynet påpekte også at faktisk leder i begrenset grad hadde dokumentert å ha etterlevd retningslinjene om faktisk leders plikter og ansvar.

Tilsynsrapport

  • Tilsynsrapport Nextcall AS (pdf)

Abonner på nyheter

Registrer deg for å få nyhetsvarsling når Finanstilsynet publiserer saker du er interessert i.

  • Abonner på nyheter
Til toppen av siden expand_less

Fant du det du lette etter?

Del denne siden:

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
Abonner på nyhetsvarsel
  • Presse
  • Jobb hos oss
  • Kontakt oss
  • Varsling til Finanstilsynet
  • eFormidling
  • Personvern og tilgjengelighetserklæring
  • RSS
  • API for åpne data

Besøksadresse: 
Revierstredet 3, 0151 Oslo


Postadresse: 
Postboks 1187 Sentrum
0107 Oslo


Tlf: 22 93 98 00
E-post: post@finanstilsynet.no
Org.nr: 840 747 972 

Til toppen av siden expand_less